romeo y julieta, πούρα κούβας

Πούρα Romeo y Julieta: Η ιστορία πίσω από ένα θρυλικό brand

Όπως και με τις περισσότερες μάρκες πούρων Habanos, τα πούρα Romeo και Julieta παράγονται στην Κούβα χρησιμοποιώντας πραγματικό κουβανέζικο καπνό από τα παρθένα χωράφια καπνού της χώρας αλλά και στη Δομινικανή Δημοκρατία χρησιμοποιώντας καπνό από τον Άγιο Δομίνικο. Αυτή η διπλή παραγωγή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα εμπάργκο εισαγωγής που εμποδίζει την πώληση κουβανέζικων προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ωστόσο, πωλούνται νόμιμα σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο.

Έχοντας ξεκινήσει το 1875, η μάρκα Romeo y Julieta έδειξε αμέσως την υψηλή ποιότητα και την ανώτερη γεύση της, κερδίζοντας πολλά χρυσά μετάλλια σε τέσσερις διαφορετικές παγκόσμιες εκθέσεις μεταξύ του 1885 και του 1900. Το πούρο πήρε το όνομά του από τους διάσημους εραστές στη ρομαντική τραγωδία του William Shakespeare, που γράφτηκε γύρω στο 1596. Αυτή η μάρκα πούρων παραδοσιακά θεωρείται ότι είναι η πρώτη που δημιούργησε πούρο σε σχήμα “Churchill” προς τιμήν του Winston Churchill, του Βρετανού πολιτικού. Το συγκεκριμένο ιδιαίτερα γευστικό κουβανέζικο πούρο είναι ένα από τα πιο διάσημα και ευρέως αναγνωρισμένα εμπορικά σήματα στον κόσμο σήμερα.

Οι Inocencio Alverez και ο Manin Garcia εισήγαγαν τη μάρκα Romeo y Julieta το 1875. Η μάρκα πούρων Romeo y Julieta έχει λάβει το όνομά της από τους καταδικασμένους εραστές στη διάσημη τραγωδία του Σαίξπηρ, Romeo και Juliet. Τα χρυσά μετάλλια στο σήμα των πούρων σηματοδοτούν τα πολλά βραβεία που έχει λάβει η μάρκα σε διάφορες εκθέσεις γευσιγνωσίας.

Ωστόσο, η μάρκα Romeo y Julieta δεν κέρδισε πραγματικά την αναγνώριση παρά μόνο αφού ανέλαβε τα ηνία της ο Jose “Pepin” Rodriguez Fernandez, η πρώην κινητήρια δύναμη πίσω από την εταιρεία Cabanas στην Αβάνα. Αυτός και η εταιρεία του, Rodriguez, Arguelles y Cia απέκτησαν το εμπορικό σήμα το 1903. Ο Pepin ήταν ένας ταξιδιώτης ανά τον κόσμο που περνούσε μεγάλο μέρος του χρόνου του στην Ευρώπη και την Αμερική. Στα ταξίδια του, προώθησε ενεργά τα πούρα του και μπήκε στον ιππόδρομο, με την ανάλογη ονομασία αλόγου Julieta, σε όλους τους τύπους αγώνων σε όλο τον κόσμο.

Όλη η σκληρή δουλειά του απέδωσε και το πούρο Romeo y Julieta έγινε εξωφρενικά δημοφιλές σε όλο τον κόσμο. Πολλοί από τους πλούσιους πελάτες του ζήτησαν να γίνεται εξατομίκευση των σημάτων για τα πούρα τους. Στο αποκορύφωμα αυτής της τάσης, η εταιρεία παρήγαγε έως και 2.000 σήματα, εξατομικευμένα για διάφορους πελάτες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η μάρκα ήταν επίσης γνωστή για την εξειδίκευσή της σε εξέχοντα πούρα, όπως τα perfectos. Θεωρείται ότι πάνω από χίλια πούρα σε αυτά τα σχήματα και μεγέθη ήταν σε παραγωγή.

Ίσως ο μεγαλύτερος και πιο διάσημος θαυμαστής αυτής της μάρκας ήταν ο Sir Winston Churchill. Το κορυφαίο πούρο vitola Romeo y Julieta ονομάζεται προς τιμήν του – 17,8 cm μήκος με δαχτυλίδι 47 – ως Churchill. Η πρώτη γυναίκα στις Ηνωμένες Πολιτείες που υπηρέτησε ως κρατικός κυβερνήτης, η κυβερνήτρια του Ουαϊόμινγκ Nellie Tayloe Ross, ήταν επίσης γνωστό ότι κάπνιζε συχνά αυτό το πούρο.

Μετά το θάνατο του Ροντρίγκεζ το 1954, σε ηλικία 88 ετών, την κουβανική επανάσταση και την επακόλουθη εθνική ανάληψη της καπνοβιομηχανίας, το πούρο Romeo y Julieta μεταφέρθηκε στην εταιρεία καπνού στη Λα Ρομάνα στη Δομινικανή Δημοκρατία. Υπό την καθοδήγηση της Altadis SA, η μάρκα παράγεται εκεί μέχρι σήμερα. Ωστόσο, η κουβανική εθνικοποιημένη έκδοση της μάρκας Romeo y Julieta εξακολουθεί να παράγεται στην Κούβα. Διανέμεται παγκοσμίως και είναι μια από τις μεγαλύτερες μάρκες σε πωλήσεις στον κόσμο.

Μια νέα προσθήκη εισήχθη στην κλασική σειρά Romeo y Julieta το 2006. Το μέγεθος του Short Churchill, γνωστό ως Robusto, παρουσιάστηκε το 2006 στο όγδοο ετήσιο Φεστιβάλ Habanos που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην Αβάνα της Κούβας.

Μαζί με τα χειροποίητα πούρα, το Romeo y Julieta παράγεται επίσης σε τρεις εκδόσεις που είναι γνωστές ως Puritos,  Clubs και  Minis.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση